تاج گل مدل راشا

قیمت اصلی 6,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,450,000 تومان است.

خرید تاج گل تبریک

اگر به تازگی یکی از دوستان و یا آشنایان کسب و کاری افتتاح کرده و یا در نمایشگاه غرفه ای برپا کرده است و شما به دنبال راهی برای تبریک به شخص مورد نظر هستید و میخواهید او را به گونه ای هم خوشحال کنید و هم به او بگویید که چقدر خوشحال هستید از اینکه او این کسب و کار را به راه انداخته است، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید تاج گل تبریک و افتتاحیه می باشد که می توانید از میان طرح های موجود در مجموعه تاج سرا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سفارش آنلاین تاج گل نمایشگاه

ارسال تاج گل به نمایشگاه در سراسر تهران و کرج یکی دیگر از ویژگی های مجموعه تاج سرا می باشد که شما عزیزان میتوانید برای دوستان و همکاران خود که در نمایشگاه شرکت کرده اند یک تاج گل زیبا برای عرض تبریک ارسال کنید  به آنها نشان دهید که چقدر برای شما مهم هستند. ما همراه با این محصولات متن مورد نظر شما را نیز به زیبایی بر روی این تاج گل نصب کرده و همراه آن ارسال خواهیم کرد.

تاج گل افتتاحیه ارزان

شاید برای شما عزیزان هم اتفاق افتاده باشد که نیازمند ارسال گل برای دوستان و عزیزانتان هستید که به تازگی مغازه ای را افتتاح کرده اند، یک شرکت جدید راه اندازی کرده و یا خانه و مغازه ای را خریداری کرده اند. در این شرایط شما میتوانید با سر زدن به وب سایت تاج سرا و سرچ این کلمه بهترین گل برای افتتاحیه را از این مجموعه تهیه کرده و برای شخص و آدرس مورد نظر ارسال کنید. ما در این جا با دارا بودن گل آرا های متخصص بهترین و زیباترین تاج گل افتتاحیه را برای شما آماده خواهیم کرد.

قیمت تاج گل افتتاحیه

اگر به دنبال خرید تاج گل تبریک برای افتتاحیه هستید باید بدانید که قیمت گذاری این محصولات بر اساس فاکتورهایی مانند: نوع گل، تعداد گل های استفاده شده و همچنین مواد و متریال موجود در آن تعیین می شود. همچنین مورد دیگر برای قیمت گذاری این محصولات یک طبقه بودن، دو طبقه و سه طبقه بودن تاج گل نیز بسیار اهمیت دارد. در زیر قیمت پایه و شروع این محصولات را برای شما عزیزان قرار داده ایم :

 

تاج گل تبریک لاکچری

همیشه انتخاب یک تاج گل تبریک لاکچری یکی از دغدغه های افرادی است که به دنبال این محصولات هستند. البته باید این مورد را در نظر گرفت که میزان لاکچری بودن یک محصول بیشتر به سلیقه خود شخص نیز بستگی دارد اما در حالت کلی نوع گل ها و تعداد آنها و همچنین مواد و متریال استفاده شدن در آن باعث بالا رفتن قیمت و لاکچری شدن کار خواهد شد. خوشبختانه ما در این مجموعه با دارا بودن گل آرا های خبره و همچنین گل های تازه و با کیفیت عالی، برای همه سلیقه ها میتوانیم این نوع تاج گل ها را طراحی و آماده سازی کنیم.